שיווק בפייסבוק – מה צריך לבדוק לפני שיוצאים לדרך?

שיווק בפייסבוק

אין ספק כי שיווק בפייסבוק יכולה להיות אחת האופציות הטובות ביותר לכל בעל עסק, יזם ואיש מקצוע. ניתן לפרסם ברשת החברתית הגדולה בעולם כדי לצבור קהל, לקרב אותו אל המותג (בין אם המותג הוא אדם מסוים, בית עסק או מוצר) ולהוביל משם לקידום מכירות. כמובן שמדובר בתהליך ולא בהוקוס פוקוס. התהליך דורש ייצור והעלאה של תכנים דרך קבע מדי יום או כמעט מדי יום, דורש תשומת לב ומתן מענה מהיר לקהל שלכם וכמובן לבנות אסטרטגיית תוכן טובה כדי שהתוכן שאתם מייצרים ומפרסמים יהיה בעל משמעות.

אם יש לכם תקציב, גם להשקיע כדי למהר עניינים ולהביא קהל עוקבים גדול יותר ומהר יותר באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק אז מה טוב.

כמה דברים שאתם רוצים להגדיר לפני תחילת העבודה בפייסבוק:

  • מי קהל היעד שלכם? – חשוב להגדיר תחילה את קהל היעד שלכם. באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק ניתן לפלח את קהל היעד שמפרסמים לו לפי מגדר, גילאים, אזור דמוגרפי, תחומי עניינים ואפילו קבוצות שאנשים חברים בהם.
  • אילו מוצרים/שירותים אתם מקדמים? – אפיינו את השירותים והמוצרים שאתם מקדמים, כיצד תרצו לקדם אותם, מתי תרצו לקדם אותם באמצעות דף הפייסבוק שלכם ובאיזו דרך. אם צריך היעזרו במשווק פייסבוק מקצועי להכנת אסטרטגיה מתאימה. 
  • בצעו מעט מחקר – אודות התחום שלכם, דפים עסקיים של מתחרים, אודות זמנים טובים לתזמון הפוסטים ואודות סוגי תכנים שאתם יכולים להעלות ולהעניק ערך לגולשים שלכם.

> קראו כאן על תהליך קידום אתרים יעיל ואיכותי!

לחשוב היטב לפני כל פוסט ולבדוק מספר דברים:

לפני שאתם מתחילים בפרסום התכנים חשבו על אסטרטגיית תוכן וודאו שהתכנים שאתם מייצרים באמת עומדים להעניק ערך לגולשים. בדקו שאתם לא משקיעים רק בפרסום והפצת השירותים שלכם על חשבון הענקת ערך וחיבור העוקבים אל המותג ועוד.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים בנושא שיווק וקידום דיגיטלי ניתן לקבל באמצעות אתר https://seomonster.co.il!