מה כוללת הסמכת CCSK?

קורס CCSK הוא קורס הנלמד בשיא סקיוריטי ומספק הסמכה מטעם הארגון לאבטחת מידע במחשוב ענן. ארגון זה פועל ללא מטרות רווח ונועד לסייע לאנשים לצבור יותר אמון בטכנולוגיות ענן, זאת על ידי ההערכה ובקרה של אבטחת מידע בסביבה זו. הקורס מכין להסמכה CCSK אשר כלול גם במסגרת של לימודי CISO של שיא סקיוריטי למי שמתעניין בכך. 

מה לומדים בקורס CCSK?

הסמכת CCSK מאפשרת לבוגרי הקורס להתמודד עם סוגיות טכניות, רגולטוריות ומשפטיות שונות בכל הנוגע למחשוב בענן ויוכשרו ללימוד המתודולוגיה הייחודית שגובשה באופן מיוחד לאבטחת מידע בענן. עם ההסמכה בסיום הקורס התלמידים יוכלו:

  • לאתר סיכונים ואיומים בסביבות אלה.
  • ליישם בקרות מומלצות.
  • להעריך ולתכנן מבנה ארכיטקטורי מאובטח לענן.
  • לבור בהצלחה את בחינת הCCSK – הנחשבת להסמכה המיוחדת בעולם אבטחת המידע בכל הקשור לאבטחת מידע בסביבת ענן.

מאפייני הקורס:

קורס CCSK בשיא סקיוריטי עורך כיומיים מלאים במתכונת של 16 או 24 שעות אקדמיות (יש מסלול CCSK רגיל ויש מסלול מתקדם המכשיר גם לתוספות של CCSK+ של CSA. הקורס מכין את הבוגרים להתנהל עם אתגרים מורכבים בסביבת מחשוב הענן.

למי מתאים הקורס?

הקורס כולל מידע מקצועי המתאים כבר לאנשים עם ידע וניסיון בתחום קרוב או בתחום אבטחת המידע המעוניינים להוסיף לעצמם הסמכה מקצועית נוספת. כך למשל אנשי אבטחת מידע המעוניינים בהכשרה מקצועית לאבטחת מידע בסביבת ענן. אנשי IT שעוסקים בסביבת הענן ורוצים להרחיב את הידע שלהם בתחום, מנהלי פיתוח ומוצר הרוצים להגביר את הידע שלהם בנושא אבטחה בסביבת ענן. 

הבוגרים המוסמכים של CCSK יוכלו ליהנות מהכשרה מקצועית נוספת בתחום שלהם והרחבת הידע המקצועי בנושא אבטחת המידע בסביבת ענן. יוכלו לאתר, לפעול ולתכנן מנגנוני אבטחה הקשורים בסביבת ענן ועוד.

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עלות השחרת חלונות לרכב – איך נקבע המחיר?
רכב הוא הרבה יותר מכלי נסיעה, זהו כלי שמסייע להביא אל רמת ניידות גבוהה גם אם זה לפנאי וגם אם לשעות...
קרא עוד »
יול 10, 2021
ביטקוין
אחד המטבעות המוכרים והמדוברים ביותר בעולם הוא המטבע הדיגיטלי המוכר בשם 'ביטקוין'. במאמר זה נרחיב...
קרא עוד »
מאי 02, 2022
קרן הגשמה: סיבות להשקיע בנדל"ן בחו"ל
ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את היתרונות של השקעות בנדל"ן בחו"ל. מדובר ללא ספק על אחד מאפיקי...
קרא עוד »
ינו 12, 2021