מענה אנושי
רוב סוכני שירות הלקוחות אינם מאומנים מספיק במיומנויות תקשורת. בדרך כלל מלמדים אותם כיצד לטפל בבעיות נפוצות של לקוחות ותו לא. אבל בעזרת תרגול והדרכה, ניתן לשפר מאוד מענה אנושי יעיל. בזכות הדרכה, אנשי שירות לקוחות מספקים חוויה מותאמת אישית ללקוח על ידי מתן מענה המותאם לצרכיו ולהעדפותיו. זה מבטיח שללקוח תהיה חוויה חיובית עם המותג של החברה ויש סיכוי גבוה יותר לחלוק את הסיפור שלו עם חברים ובני משפחה.
תחום עם חשיבות מכריעה
שירות לקוחות הוא תחום מכריע בחברות רבות. לחברה חשוב לתת מענה טלפוני אנושי ללקוחותיה. בעזרת שיטה וארגון חברות יכולות לקבל את הטוב משני העולמות – אינטראקציה אנושית עם גישה אחידה וטובה יותר. כיום אין זה מספיק להיעזר בעוזרי AI בטיפול בבקשות ופניות של שירות לקוחות. מענה אוטומטי מוגבל בדברים רבים. נציגי שירות יכולים לטפל בשאלות מורכבות במהירות וביעילות מבלי לעשות טעויות.
מענה אנושי בשירות לקוחות הוא תהליך המסייע לחברות להתמודד עם תלונות ופניות של לקוחות. חשוב לציין כי המענה האנושי בשירות לקוחות אינו מוגבל רק לצוות התמיכה אלא לכל בעלי העניין המעורבים לרבות מכירות, שיווק וניהול מוצר.
אתגר עסקי ושירותי
שירות הלקוחות התפתח עם השנים והלקוח מקבל כעת יותר ידע. הם מסוגלים למצוא תשובות בעצמם והם מצפים שהחברות יוכלו לספק להם מידע רלוונטי. האתגר של סוכני שירות לקוחות הוא שהם לא תמיד יכולים לספק מידע מדויק. אין להם דרך לדעת מה הלקוח צריך מבלי לשאול אותו, מה שעלול לגרום להרבה שיחות הלוך ושוב.היתרון של המענה האנושי בשירות לקוחות מיומן הוא בכך שהוא מספק חוויה אישית יותר ללקוחות, מה שגורם להם להרגיש מוערכים ומכובדים כבני אדם ולא רק עוד מספר או נתון בגיליון אקסל.