מערכות אזעקה – החידושים האחרונים בעולם האזעקות

לאור העלייה התמידית במעשי פריצה לבתים ולעסקים, מתקינים כעת מערכות אזעקה חדשניות אשר מבוססות על טכנולוגיות חדשניות אשר פועלות בהצלחה הן בארץ והן בעולם.

ההבדלים בין המערכות הללו לבין המערכות הישנות הם תהומיים ולכן לקוחות רבים מעדיפים להתקין בימים אלו מערכות חדשות, כדי להיות ערוכים לכל תרחיש.

 

החידושים האחרונים בעולם האזעקות

במערכות הללו קיים שימוש הולך וגובר בקורא טביעת אצבע כדי לזהות את מי שמגיע למקום וזאת כדי לדרוך את המערכת וגם לנטרל גישה לגורמים לא רצויים.

המסכים על מערכות האזעקה הם מסכי מגע אשר מאפשרים שליטה ובקרה בכל מרחב נדרש.

בעת התקנת האזעקות החדשות מתקינים גם גלאים איכותיים אשר פועלים כגלאי זעזועים, גלאי קרני לייזר וגלאי רטט. בשונה מהמערכות הישנות, מתקינים כמות גדולה מאד של גלאים ברחבי הבית, המשרד או המפעל.

גלאי הנפח החדשים אשר מותקנים גם הם בכמות גדולה, מסוגלים לנטרל תנועה של ילדים ובעלי חיים וכך האזעקה לא מופעלת עקב תנועה לא צפויה.

קיימות מערכות מתוחכמות אשר פועלות ללא חיבור לחשמל, המערכות הללו עובדות תוך שימוש בסוללות בעלות עמידות גבוהה ולכן גם ללא טעינה הן פועלות לאורך כמה שנים.

במערכות הללו אפשר לחבר בו זמנית חיישנים רבים אשר יוצרים מעטפת מלאה לגילוי בעייתיות בנושאים כמו הצפה של מים, שריפה, עשן או תנועתיות.

 

קופסת פיקוד במערכת האזעקה

במערכות הישנות הייתה קופסת שליטה אחת. לעומת זאת במערכות העכשוויות קיימות כמה קופסאות שליטה אשר ממוקמות בנקודות שונות בחלל כמו לדוגמה בכל אולמות המפעל או בחדרי הבית. אפשר לשלוט עליהם מכל מקום בעולם תוך שימוש באפליקציות ייעודיות וכך להפעיל מרחוק פעולות שונות אשר נדרשות.

 

לעוד פרטים פנו עוד היום לhttps://www.zbm.co.il/.

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עתיד האוטומציה – האם כדאי ללמוד QA אוטומציה?
יש לא מעט אנשים שבוחרים ללמוד QA אוטומציה מתוך הבנה שתחום עתיד האוטומציה יוכל להבטיח את העתיד שלהם...
קרא עוד »
דצמ 21, 2021
החזרי מס הכנסה במדינת ישראל – לא עסק מסובך בכלל
זה אינו נדיר שאנשים משלמים למס הכנסה בפועל סכומים הגבוהים יותר ממה שקובע החוק. ישנן כמה סיבות...
קרא עוד »
פבר 11, 2019
טיולים בפאפוס
פאפוס היא עיר בחוף המערבי של קפריסין. זהו יעד תיירותי פופולרי עם חופים יפים ונופים ציוריים. אמנם...
קרא עוד »
נוב 10, 2022