פיקוח בנייה פרטית – למה זה נכון בשבילנו?

פיקוח בנייה פרטית

כשאנחנו ניגשים לבנות בית פרטי במקום כזה או אחר, אחד הדברים שאנחנו צריכים לחשוב עליו הוא, מי יהיה אחראי על הפיקוח במקום. מי ידאג שהתהליך מתבצע על פי התוכנית, בהתאם לגובה התקציב שלנו, מי יהיה אחראי לכך שהתהליך יתבצע בצורה נכונה ומקצועית, ולא באופן שיידרש תיקונים בהמשך. 

אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו, אך מאחר ואין לנו ידע מקצועי או ניסיון, וכן אנחנו עסוקים בניהול משפחה והקריירה בתחום שלנו, לא בהכרח נוכל להשקיע בכך את הזמן הדרוש, יום-יום. לכן אנחנו נעדיף לשכור גורם חיצוני שיהיה אחראי על פיקוח הבנייה. לשמחתנו אנחנו יכולים למצוא מגוון אנשי מקצוע שמתמחים בפיקוח בנייה פרטית מסוג כזה או אחר. 

צריך לומר, זה נכון בסגנונות שונים של פרויקטים ותהליכי בנייה. למשל, אנחנו יכולים להשתמש באופציה של פיקוח בנייה פרטית בעת תכנון בית פרטי, אך אנחנו יכולים להיעזר באיש מקצוע לשם כך, גם במקרים של תכנון דירה חדשה או ישנה. 

כיצד בוחרים את האיש הרלוונטי עבורנו?

ראשית, עלינו להרגיש שאנחנו נמצאים בידיים טובות. כלומר, בעל המקצוע צריך להיות מנוסה, מקצועי, אמין, מישהו שאנחנו יכולים לסמוך עליו שייקח על עצמו את ניהול הפרויקט ויבצע אותו על הצד הטוב ביותר. 

שנית, אנחנו צריכים לבחור איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו שידע לספק לנו את כל המידע הרלוונטי עבורנו, בין אם מדובר במידע על קרקעות להשקעה (אם רלוונטי), אודות המבנה או אודות התהליך עצמו. מישהו שלא יסתיר מאיתנו דבר. 

שלישית, חשוב שהוא ידע לעבוד עם בעלי מקצוע שונים, ידע לקרוא תוכניות בצורה נכונה, להיות מסוגל לעבוד בגבולות התקציב שלנו וכמובן בהתאם ללוח הזמנים שעומד לרשותנו עד לסיום הפרויקט בפועל. 

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חמישה כלים להקמת עסק חדש
כמעט כל אחד חשב לפחות פעם אחת בחייו על האפשרות של פתיחת עסק חדש משלו. הרי מה יכול להיות יותר מושך מאשר...
קרא עוד »
מרץ 26, 2020
טיפים לעסקים – מאיר וילנסקי מייעץ
היום ניתן למצוא ברחבי הרשת לא מעט טיפים שונים לעסקים, כאשר חלק מהטיפים מתמקדים בניהול יעיל יותר של...
קרא עוד »
מרץ 08, 2020
החזרי מס הכנסה במדינת ישראל – לא עסק מסובך בכלל
זה אינו נדיר שאנשים משלמים למס הכנסה בפועל סכומים הגבוהים יותר ממה שקובע החוק. ישנן כמה סיבות...
קרא עוד »
פבר 11, 2019