איך תוכלו לשפר את תודעת השירות של העובדים שלכם?

תודעת שירות לעובדים זהו ערך רב חשיבות. הוא משליך על האווירה בבית העסק, משפיע על החוויה של הלקוחות ותורם לעלייה משמעותית במכירות ובהכנסות. השאלה הגדולה היא איך תוכלו לשפר את התודעה של העובדים שלכם? כיצד תגרמו להם לראות בכל לקוח אישיות שאמורה להיות מרוצה ולקבל את המענה הרצוי באופן משביע רצון, בלי קשר לגורמים צדדיים?

כך משפרים תודעת שירות של העובדים

  • לפני הכול אתם צריכים לשפר את תודעת השירות שלכם, או לכל הפחות להפנים שתודעת שירות היא ערך רב חשיבות לעסק שלכם. גם אם לכם אישית אין סבלנות ללקוחות, ואתם לא רואים סיבה להשקיע בכל אחד – אתם חייבים להבין שהחשיבות של השירות והחוויה שאתם מעניקים ללקוחות גדולה כל כך, היא משליכה על התפקוד ועל הרווחיות של העסק.
  • הצוות שלכם צריך לעבור הדרכות מקצועיות בנושא שירות ותודעת שירות. זאת כדי ללמד אותם על הנושא ולהציג בפניהם את הציפיות שלכם ביחס לעבודה שלהם וליחס שהם מעניקים ללקוחות.
  • תוכלו להיעזר בסקרי שביעות רצון. סקרים אלו יוכלו לסייע לכם לקבל מהלקוחות שלכם מידע על החוויה שהם חוו בבית העסק שלכם, על ההרגשה שלהם ועל התחושה במהלך קבלת השירות. הם יוכלו לספר גם על הדברים שטעונים שיפור ועל מה שבכל זאת מצא חן בעיניהם במהלך הפניה לבית העסק שלכם.
  • מעקב תמידי אחר הנעשה בבית העסק, שיחה שלכם עם הלקוח, מחקר באמצעות לקוח סמוי וכן האזנה לשיחות של העובדים עם לקוחות וביצוע סקר שביעות רצון לקוחות יספקו לכם מידע רב חשיבות על הנעשה בבית העסק שלכם. כך תוכלו לדעת איפה אתם עומדים ומה עוד ניתן לשפר לגבי תודעת השירות בבית העסק שלכם. כי תודעת שירות הוא נושא רב חשיבות.