מה עושים שהבנק מסרב לתת משכנתא? 

אנשים שמנסים לקבל משכנתא נאלצים לרוב לעבור תהליך ארוך ומייגע. הבנק יעריך את ניקוד האשראי שלהם ויבדוק אם הם זכאים להלוואה. אם כן, הבנק יבקש מהם לספק מסמכים כמו החזרי מס וחשבונות חשמל. הבנק עלול לסרב לבקשת המשכנתא שלך מכיוון שלא הספקת את המסמכים הללו בזמן או שהמסמך איננו מראה על איתנות פיננסית. הבנק מסרב לתת משכנתא בגלל הסיכון הכרוך בהלוואה. הבנקים אינם בעניין להבטיח את הביטחון הכלכלי של אנשים. הם מציעים הלוואות רק לאנשים שיכולים להראות שיש להם ציון אשראי טוב, עבודה קבועה ושיש להם מספיק כסף לחסוך למקדמה.

סירוב משכנתא, יש מה לעשות

משכנתא היא סוג של הלוואה המספקת ללווה כספים לרכישת בית או נכס. מלווה משכנתאות בדרך כלל ידרוש מהלווה לספק אימות של תעסוקה, הכנסה ופרטים אחרים על מנת להבטיח הלוואה. אם נדחתה לקבלת משכנתא, חשוב שתדעו את זכויותיכם. הנה כמה צעדים שעליך לנקוט אם הבנק שלך מסרב להלוות לך כסף. 

  1. הדבר הראשון הוא לנסות לנהל משא ומתן עם הבנק שלך. 
  2. השני הוא לפנות ליועץ משכנתאות. 
  3. אם יש לך ציון אשראי טוב, אז אתה יכול לנסות להשתמש בכרטיס האשראי שלך כערובה להלוואה שלך. זה יעזור לך לקבל ריבית טובה יותר ותשלומים חודשיים נמוכים יותר. 
  4. אתה יכול גם לנסות לקבל הלוואה ממוסד פיננסי אחר או אפילו מחברים ובני משפחה שאולי יש להם יותר כסף ממה שהם יודעים מה לעשות איתו. 
  5. אם אף אחת מהאפשרויות הללו לא תצליח, אז האפשרות הבאה שלך היא לעבור הליך איזון כלכלי שיאפשר לך להתקדם הלאה.

עוד על משכנתא למסורבים באתר 

הבנק מסרב לתת משכנתא כי לא בטוח שתצליחו להחזיר את ההלוואה. לבנק יש מערכת חוקים ותקנות משלהם שהם פועלים לפיהם. יש להם גם צוות של מנתחי אשראי שמחפשים סיכונים פוטנציאליים בהיסטוריה הפיננסית שלך. לכן, ניתן וחשוב להיעזר ביועץ פיננסי.  למידע נוסף המרכז הישראלי לפיננסיים 

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה מומלץ לבצע תיקון הליכונים ברחובות?
רוצים לתקן את ההליכון שלכם באזור רחובות? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל טכנאי שמתמחה בתיקון...
קרא עוד »
פבר 28, 2021
פותחים את נפלאות חנויות הילדים המקוונות
בנוף העצום של האינטרנט, שבו המידע זורם כמו נהר, עולם החנויות לילדים באינטרנט עומד כמגדלור זוהר של...
קרא עוד »
ספט 16, 2023
חקירה במשטרה
כל מי שמוזמן לחקירה במשטרה מבין את תחושת הלחץ הפתאומית שמופיעה, מיד לאחר שיחת הטלפון המבקשת מהחשוד...
קרא עוד »
ינו 10, 2021