איך להשיג פטור מתשלום מס שבח?

מס שבח הוא מס המוטל על הכנסות של עסקים וחברות. אם יש לך יותר מ-חצי מיליון שקלים בחשבון הבנק שלך, עליך לשלם אותו. הוא נגבה בשיעור של 10% מרווחים של עסק או חברה. מס שבח הוא מס על רווחים הנובעים ממכירת סחורות ושירותים. הוא נגבה בצורה של אחוז מתקבולים ברוטו או בהתאם לחוק.

מס שבח יכול להיות קשור גם לנושא של מקרקעין. מדובר על מס שהוא המצאה ישראלית והוא  מוטל על רווח הון אשר נוצר ממכירת מקרקעין. את המס יש לשלם גם אם נמכרו קרקעות  או מניות שקשורות אל איגוד המקרקעין. 

לקביעת פגישת ייעוץ בנושא תשלומי מיסים צרו קשר עם עורכי דין מלכא ושות

איך להשיג פטור ממסים כאלה? 

חברה שרוצה לשלם מס שבח חייבת או לשלם אותו או לקבל פטור מתשלום. עו"ד מיסים יכול לעזור לך לפנות לגופים ממשלתיים כדי לדעת כדאי לשלם את המס ואם כן כמה הוא צריך להיות.

כיום בעל עסק או חברה יכולה לקבל פטור מתשלום מס זה אם היא מצליחה להוכיח שהיא בעסק פחות משנתיים ו/או שאין ביכולתה לשלם אותו, אבל ישנם תנאים מסוימים שחייבים להתקיים לפני מתן פטור: לכן כדאי להתייעץ עם עורך דין טוב. 

חברות המשלמות מס שבח מחויבות במס על הרווח שלהן לפני שהן מעבירות כל אחד מהרווחים לבעלי המניות שלהן. הטענה לקבלת פטור היא שחברות יכולות להשתמש בכסף הזה כדי להשקיע בתחומים אחרים וליצור מקומות עבודה באותם אזורים.

אם אתם רואים שעליכם לשלם סכומים אסטרונומיים או שיש בקשה לתשלום שאתם רוצים לבחון – כדאי לחפש עורך דין מומחה במיסים שיוכל להנחות אתכם בדרך לקבלת פטור מתשלום מס שבח או הנחה בתשלומים. 

מידע נוסף באתר עורך דין מלכא ושות

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השקעות נדל"ן בחו"ל – איך עושים את זה נכון?
יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות לחפש השקעות נדל"ן במדינות שונות, ולא להשקיע את כספם בישראל....
קרא עוד »
מאי 15, 2022
חשיפת יתרונות נסתרים: מציאת מתכוני בשר באינטרנט
בנוף הקולינרי של ימינו, האינטרנט משמש אוצר של השראה קולינרית, כולל שפע של מתכוני בשר שמחכים להתגלות....
קרא עוד »
פבר 12, 2024
לינה לטיולים לבתי ספר, רעיונות מפתיעים לתלמידים
רוצים להפתיע את התלמידים בבית הספר שלכם ולארגן להם אפשרות לינה אלטרנטיבית במסגרת הטיול? רעיונות...
קרא עוד »
מרץ 26, 2020