סקרים טלפוניים – האם יעילים

סקרים טלפוניים

אם תהיתם לא מעט אודות החשיבות של סקרים טלפוניים, או אם אתם מתלבטים לגבי ביצוע סקרים כאלה על ידי חברה מקצועית – חשוב שתבינו, כי אומנם ביצוע הפעולה תדרוש מכם השקעה כספית והשקעה במשאבים), אך התוצאות של סקרים כאלה (אם דרך לקוח סמוי פרונטאלי או סוקר טלפוני), יהיו בעלות ערך, עבור בית העסק שלכם.

כיום, מרבית בעלי עסקים פועלים בכל זמן כדי לשפר את מערך המכירות, את השירות ואת המוצרים אותם מציע בית העסק, בעוד שסקירת דעת קהל הלקוחות – חשובה במיוחד.

אבל מה זה בכלל סקר טלפוני?

סקר זה, הוא אחד מהסקרים האפקטיביים ביותר, והוא מתבצע על ידי סוקרים מקצועיים. צוותים אלה, אשר עוסקים בביצוע סקר גיאוקרטוגרפי, סוקרים את דעת הקהל במגוון שפות כמו עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ספרדית, אנגלית וצרפתית, בעוד שחברות סקרים טובות, הן כאלה שיציעו לבעלי ארגונים ועסקים – סקרים טלפוניים בשפות זרות.

סקר טלפוני, קראו בהרחבה בלינק https://www.geokg.com/telephone-surveys נעשה באופן ממוקד תוך עבודה מתוך רשימות תפוצה של לקוחות רלוונטיים, וזאת בהתאמה אל המוצר או השירות אותו מעוניינים לבחון. בעוד שהסוקרים מיומנים ומונחים על ידי ראשי צוות בדרך לבצע את התשאול בצורה הנכונה מכל. באמצעות הסקר, מממלאים דוחות מנתחים אותם ומבינים נכון יותר את הלקוח.

חשוב לדעת כי מערכות סקרים ממוחשבת כוללת יותר מ 70 עמדות (זאת בעת שכירת חברת סקרים טוב), בזמן שהמערכות נשלטות כולן ממערכת ניהול מרכזית. בכך ניתן לקבל שליטה פיקוח ובקרה על כל אלמנט מכריע בסקר.

כיצד מתבצעים סקרים טלפוניים?

סקרים אלה שנעשים לצורך מחקר ועל מנת לקבל תמונה רחבה ומדויקת אודות הלקוחות והצרכים שלכם, נעשים באמצעות שאלות מוכנות ומובנות מראש תוך מילוי דוחות, אותם ממלאים הסוקרים.

הסקרים מתכוננים ונכתבים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ולאחר הגשתם – מנותחים בצורה מקצועית וברורה, כך שלבעל העסק, החברה או הארגון – יהיה כמה שיותר מידע. עם המידע הזה ניתן לכוון את בית העסק למקום הנכון, לשפר שירות ומהלך מכירות, ומכאן לצמוח הלאה אל ההצלחה.