עיצוב המינימרקט בשביל להגדיל הכנסה

grocery-store-2119702_640

היום כבר ברור לכולם כי לעיצוב נכון ומושכל של בית העסק, ישנה השפעה מכרעת על רמת ההצלחה שלו. כל מי שנכנס אי פעם לחנות קטנה וצפופה, מכיר את הרגשת הדוחק והלחץ האוטומטית שנוצרת. כתוצאה מכך, רוב האנשים יברחו מהחנות מהר ככל האפשר, וחלקם אף יוותרו לחלוטין על הביקור במקום. לעומת זאת, מי שיידע כיצד לתכנן נכון את החלל של החנות, יגלה כי אחוזי המכירות שלו רק הולכים ועולים עם הזמן. רוב האנשים יעדיפו להיכנס לבית עסק מסודר ומאורגן, אשר מעביר מסר של ניקיון ואסתטיקה, על פני חנות קטנה וצפופה שכל המוצרים בה מכבידים על הקונה במקום לעורר בו חשק לרכוש אותם. הדבר נכון כמובן עבור רוב בתי העסק השונים, כולל חנויות בגדים, חנויות נעליים וכמובן חנויות לממכר מוצרי מזון. עיצוב המינימרקט חייב להיות מתוכנן מראש, על מנת להבטיח אחוזי מכירות גבוהים יותר.

עיצוב המינימרקט בשביל להגדיל הכנסה – כיצד לעשות זאת נכון?

כאשר מדברים על הצורך לעצב מינימרקט לצורך הגדלת ההכנסות שלו, יש צורך לקחת בחשבון תכנון קמעונאי נכון. למשל, חשוב לשים לב לסידור של החנות כולה, כולל המחלקות השונות המרכיבות אותה. לא מספיק להתמקד במחלקה אחת, אלא יש צורך לעצב את כל המחלקות בצורה אסטרטגית ונגישה במיוחד. למשל, כדאי לדעת כי רוב האנשים נוטים לרכוש מוצרים שנמצאים בגובה העיניים שלהם. לכן כדאי לסדר את המוצרים שהכי חשוב לכם למכור, בגובה שיהיה נוח עבור רוב האנשים לראות אותם ולגשת אליהם. כמו כן, חשוב לתת את הדעת לסידור של המחלקות השונות בחנות, היות ורוב האנשים לא ישקיעו את הזמן הנחוץ לצורך סיבוב בכל החנות, אלא יעברו רק במחלקות שמעניינות אותם. מסיבה זו בדיוק, חשוב לתכנן היטב דרך איזה מחלקות הם יצטרכו לעבור, במטרה להגיע למחלקות שמעניינות אותם.

לסיכום, עיצוב המינימרקט בשביל להגדיל הכנסה חייב להתבצע על ידי מקצוענים בלבד. רק חברה שמתמחה בתחום, תצליח לעצב את המינימרקט בצורה היעילה והמזמינה ביותר עבור הלקוח. בצורה כזו, ניתן יהיה לנצל את מלוא פוטנציאל הקנייה וכמובן להעניק ללקוח חווית קניה נעימה יותר.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
שם מחבר

שם מחבר

קצת על המחבר

אולי יעניין אתכם?

דוד בן הרוש יבנה
General
yarin

דוד בן הרוש יבנה

ישנם אנשים שמוכרים לא רק בזכות עצמם, אלא גם בזכות העשייה שלהם לנושא מסוים או בזכות הקשר שלהם עם מקום ספציפי. הם הפכו להיות שם

קרא עוד »