איך לטפל בהתנגדות למכירה – המדריך למוכר המתחיל

התנגדויות מכירה זהו מושג מוכר בעולם המכירות וכל איש מכירות מיומן צריך לדעת כיצד לטפל בהם. כמובן שאין הכוונה להתנגדויות אמיתיות.

למשל, אם הלקוח שלכם נמצא במצב כלכלי לא טוב, הוא מספר לכם ואתם רואים שבמצב שלו לא יהיה נכון לרכוש את המוצר, זו התנגדות אמיתית ויש להבהיר ללקוח שאכן, לפי מה שהוא תיאר המוצר לא מתאים לו.

התנגדויות מכירה זהו השלב שבדרך כלל על הלקוח להחליט, אין לו סיבה אמיתית להגיד שהוא לא רוצה, הוא צריך את המוצר והוא מבין את זה, אבל חסר לו רגע ההחלטה. רגע ההחלטה במכירה הוא רגע של מתח אצל הלקוח, כי מבחינתו, באיזשהו מקום, הוא מהמר על הכסף שלו וזה לא קל.

אז איך מטפלים בהתנגדויות מכירה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

התנגדויות מכירה:

אם מגיעים אליכם לקוחות פוטנציאלים טובים, רוב הסיכויים שהתנגדויות מכירה לא יהיו. בסופו של דבר התהליך השיווקי שהעסק שלכם עושה, אמור לייתר את שיחת המכירה. כלומר, תהליך שיווקי נכון, מבהיר ללקוח שהפתרון שלו נמצא אצלכם, הוא רק רוצה לשמוע מה יש לכם לתת לו, איך אתם תופרים את זה למידותיו ולראות שזה מתאים לו מבחינה כלכלית.

לכן, במקרים כאלו התנגדויות מכירה לא יהיו. אולם לפעמים, תתקלו באנשים חששנים, ספקנים שמפחדים להגיד כן, אני צריך את זה ואני רוצה את זה עכשיו. הם יותר אוהבים לקחת את הזמן, לחשוב, להגיד לעצמם אולי כן, אולי לא, אולי אפשר לפתור את זה בדרך אחרת.

על כך, אתם צריכים למקד את הלקוח ולרכך את רגע ההחלטה כדי שהוא יחוש בנוח להגיד גם את המילה כן וגם את המילה לא.

 

מוזמנים לפנות אלינו עוד היום – רוז'ה הינב.