הייטק קורונה

הייטק קורונה

אם יש זמן מתאים יותר כדי לעשות הסבה מהירה לתחום ההייטק הנחשק, הרי הוא יהיה כמובן תקופת הקורונה. זוהי תקופה שיש בה הזדמנויות פז להיכנס לעולם ההייטק המתפתח ובו תוכלו לעשות קריירה מצליחה ומעשירה.

הייטק קורונה

הקורונה באה בדיוק בזמן לכל מי שרצה לעשות הסבה למקצוע מכובד ומכניס כמו שבדיוק קורה בעולם ההייטק. תקראו לזה הייטק קורונה או כל שם אחר, אך העובדה המשמחת היא שאין דבר טוב יותר לעשות בזמן הקורונה, מאשר לעשות הסבה להייטק בעזרת קורסים כמו קורס QA.

מומחה לתמיכה במחשבים

תקראו לזה איך שאתם רוצים; תמיכה טכנית, תמיכה במשרד הבקרה, אנליסט תפעול או מנהל תיקי לקוחות.. כאשר הדברים משתבשים בסביבת IT, צוות התמיכה הטכני נמצא שם בכדי לפתור את הבעיה בסבלנות רבה.

ככלל, לצוותי התמיכה הטכנית תפקידים הפונים ללקוחות, המסייעים ללקוחות של חברות התוכנה או החומרה להפיק את המירב ממוצריהם. בעוד שתפקידי תמיכה מסוימים ידרשו עובדים בעלי ידע ספציפי, אחרים מתאימים לבוגרי תמיכה במחשבים עם כישורי תקשורת מופתיים.

מיומנויות המפתח בעולם ההייטק

יש כמה דברים חשובים שתצטרכו להצליח ולהתקדם בהם אם אתם רוצים להיות פקטורים רציניים בעולם ההייטק החדשני:

  • ידע טכני רחב היקף
  • יכולת לפתור בעיות מחשוב
  • תקשורת מעולה ויכולת הקשבה
  • סבלנות, סבלנות ועוד סבלנות

מהנדס חומרה

מהנדס חומרה ידוע גם כמהנדס רשת ומעצב רשת. מהנדסי חומרה מתכננים, בונים ובודקים חומרת מחשב (שבבי מחשב) ומערכות מחשב. הם עובדים גם עם מכשירים היקפיים כגון מדפסות, סורקים, מודמים ומסכים בין היתר.

ככלל, תפקידי הנדסת חומרה הופכים ספציפיים יותר ככל שהעובדים עוברים מתפקידי כניסה לתפקידים בכירים. מלכתחילה, מוטלת על העובדים תפקידים כלליים הקשורים לתכנון, פיתוח ובדיקה של מערכות מחשוב.

 

קראו גם: מה זה QA