פירוק רכבים – כמה יכול להיות שווה רכב מושבת?
רכב נועד לצרכי נסיעה. אף אחד לא מעוניין ברכב ש"יושב" מושבת בחניה. לכאורה, רכב מושבת לא שווה יותר מדי, מפני שיש היצע נרחב של רכבים נוסעים ושמישים, בחברות הליסינג ובשוק הפרטי. אולם, מסתבר כי ניתן בכל זאת להרוויח מרכב מהסוג הזה, על ידי מכירתו למי שעוסק בפירוק. נסביר בשורה התחתונה, כמה יכול להיות שווה רכב מושבת, שנמכר למגרש של פירוק רכבים.
מחפשים קונה את כל סוגי הרכבים? צרו קשר >>>
למה בעצם ישנם אנשים שמשלמים עבור רכב מושבת
מעט מאוד אנשים יהיו מוכנים לשים כסף טוב על רכב מושבת. אז מדוע בעצם יש אנשי מקצוע שמוכנים לשלם ומתעסקים למחייתם בתחום של פירוק רכבים? צריך להבין שגם רכב שאיננו במצב נסיעה שווה משהו. ברכב המפורק ניתן להשתמש בצורות שונות. לדוגמא, סוחרי מתכת משלמים עבור החלקים הישנים שניתן להתיך לטובת מחזור. בנוסף, חלק מהרכבים הישנים, שעברו תאונות או הבלתי שמישים מכל סיבה אחרת, מכילים חלקים באיכות טובה. את החלקים האלה, לאחר הפירוק, ניתן לשפץ ולהעביר למוסכים שמשתמשים בהם כחלקי חילוף מוזלים ותקינים.
איך קובעים מחיר של רכב מושבת
לפני שנדבר על המחיר שאפשר לקבל, בל נשכח שקיים גם רווח נוסף. רכב מושבת עלול להפוך להוצאה. לדוגמא, הוא עלול לצבור קנסות בגין חניה במקום לא מתאים ואם הוא ייגרר גם עלות הגרירה יכולה להכביד על הכיס. כעת, כשאתם פונים למכירת הרכב, מתבצעת הערכת שווי שכן לא קיים מחירון מוגדר מראש, של פירוק רכבים. בגדול, מחיר הרכב נקבע בהתאם לפרמטרים כגון שנת העלייה של הרכב על הכביש, האפשרות לפרק אותו, כמות החלקים הטובים, משקל הרכב ועוד. רכב בפירוק יכול להיות שווה עד כמה אלפי שקלים.
צרו קשר עוד היום עם prk קונה רכבים לפירוק