מה חשוב לדעת כשבונים חבילה למיתוג עסקי

מיתוג עסקי

כדי להבין מה זה מיתוג עסקי נבקש ממכם להשיב על כמה שאלות.

"מה גורם ללקוח להעדיף מוצר מסוים על פני מוצר אחר?"

"למה מוכן הלקוח לשלם יותר על מוצר ממותג כאשר הוא יכול לקנות מוצר זהה אך ללא המיתוג במחיר זול משמעותית?"

"מה גורם לאנשים לרכוש מוצרים ממותגים יקרים?"

התשובה היא אחת. המיתוג העסקי!

מה זה מיתוג עסקי?

אם אתם לא מבינים עדיין מה זה מיתוג עסקי ומה החשיבות שלו בעולם העסקי נשבר את אוזניכם, מהו בעצם המיתוג העסקי.

מיתוג זה למעשה ההקשר הנוצר באופן מודע וגם בלתי מודע בין המוצר או הגוף העסקי בין הלקוחות הפוטנציאליים. ההיבטים המתלווים לתהליך המיתוג כמו גם לבניית המותג הם אלו אשר משפיעים על הנעת הקהל לפעולה. זה מה שיגרום לכך כי העסק יתבסס או המוצר יזכה להפוך למותג.

חשיבות המיתוג

המיתוג הינו תהליך חשוב מאוד לא רק עבור עסקים חדשים או עבור מוצרים שהעסק רוצה להשיק. גם עבור חברה מוכרת וידועה וגם עבור מוצרים שכבר מוכרים והם ממותגים. גם הם זקוקים למיתוג על מנת שהם ישרדו את השוק ויצליחו להישאר מותגים גם בתוך התחרות העזה הקיימת בשוק.

איך מתבצע תהליך המיתוג?

פעולות שיווק שונות יוצרות את תהליך המיתוג. המיתוג הוא למעשה שפה עיצובית שנבנית על ידי מעצב גרפי אשר מלווה את כל האלמנטים השיווקיים של בית העסק. את אותם אלמנטים שיווקיים יוצרים על ידי עיצובים גרפיים שונים.

זה כולל את עיצוב הניירת של בית העסק, את כרטיסי הביקור, את שלטי החוץ של העסק, שלטי הפנים וכמובן גם את מסע הפרסום. כאשר המיתוג מלווה את כל מה שיש בעסק, הוא מצליח לחדור בסופו של דבר אל דעת הקהל באופן תת מודע וגם באופן מודע.

עסק שמדבר בעד עצמו

כדי למתג עסק, צריך לעמול קשה באופן עקבי יחד עם סטודיו לעיצוב גרפי ורק כך ניתן לקטוף את פירות ההצלחה. זה אמנם אורך זמן, אין כל קיצורי דרך, אך בסופו של תהליך, המוצר או העסק מצליחים לחדור אל דעת הקהל ולכבוש לעצמם מקום טוב.