נוטריון לרוסית – בואו נדבר על זה

נוטריון לרוסית

בתחילת שנות ה90 היתה עליה מאד משמעותית ומהגדולות שידעה ישראל מרוסיה. למעשה, נאמר שזו העליה הכי גדולה במאה האחרונה. העולים החדשים שעלו הם אכן דוברי רוסית, אך מגיעים מכל ברית המועצות לשעבר ולא רק מרוסיה, אלא גם מהמדינות שבהן רוסית הינה שפה מדוברת פורמלית ועל כן אותם עולים זקוקים לשירותיו של עורך דין המשמש גם כעורך דין מוסמך בנושא נוטריון לרוסית וזאת כדי שיוכל לאמת, לאשר, לנסח ולטפל במסמכים ספציפיים הנדרשו מהם להגשה במוסדות המבקשים לקיים הליך בירוקרטי.

עורך דין יכול להתנהל כעורך דין נוטריוני אך ורק אם צלח את מבחן ההסמכה הייעודי מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין. תנאי הסף לגשת אל מבחן זה הוא אך ורק אם יש לעורך הדין וותק של מעל עשור בתחום עריכת הדין, אחרת, לא יוכל לגשת לקיים את המבחן ולקבל את ההסמכה.

לצערנו לא כולם מודעים לשירות נוסף הכלול בתוך השירות הנוטריוני, ופונים לאיש מקצוע חיצוני. בתוך התהליך הנוטריוני ישנה היכולת לבצע תרגום, את התרגום גם עורך הדין הנוטריון מבצע כחלק מהשירות, אך היות ולא כולם מודעים לכך, רבים פונים למתרגם מקצועי ובכך מבזבזים זמן יקר, וכסף מיותר. בירור מלא של השירות, יחסוך זמן וכסף.

אם הנכם עורכי דין, כך תהפכו לנוטריון

אם הנכם בעלי וותק של מעל 10 שנים בתחום עריכת העדין אתם אכן זכאים לגשת ולקיים את המבחן המיוחד ממשרד המשפטים ולשכת עורכי הדין שהוכן במיוחד עבורכם. היה וצלחתם את המבחן, תוכלו לקבל את ההסמכה הנכספת ולאמת, לתרגם, לאשר ולנסח מסמכים ספציפיים הנדרשים להפוך לקבילים להצגה בבית המשפט, וכך לא רק לגוון בעיסוק המשפטי שלכם אלא אף להרחיב את מערך הלקוחות, ולהתנהל באופן פורמלי כעורכי דין בתחום נוטריון לרוסית על פי הנדרש.

עורך דין ונוטריון – זה טוב לשני הצדדים

המסמכים הספציפיים הנדרשים מהתושבים להצגה בבתי המשפט במהלך הליך בירוקרטי חייבים לעבור אימות, אישור, תרגום וטיפול מתאים ועל כך מחוייב להתנהל מול עורכי דין נוטריון לרוסית כדי שהנושא יטופל באופן המקצועי ביותר. עורך דין שלא עבר את מבחן ההסמכה של משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין לא יוכל להתנהל כעורך דין נוטריון. עורך דין שהופך לנוטריון מקבל יתרון לא רק עבור הלקוחות, אלא גם עבורו באופן אישי ומקצועי כאשר מקיים גיוון לעיסוק היומיומי שלו, ומרחיב את מערך הלקוחות מה שמגדיל את הרווחים וההכנסות שלו בין אם עורך הדין הינו שכיר במשרד, ובין אם הינו עצמאי.

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיצויי פיטורין
חשוב לדעת שגובה פיצויי הפיטורים יכול להשתנות בהתאם לחוזה העבודה. גובה פיצויי הפיטורים משתנה גם בהתאם...
קרא עוד »
אוק 28, 2022
כל היתרונות של שומר חנייה מתקפל
שומר חניה מתקפל נועד לחסום חניה פרטית מפני זרים. הוא נדרש בעיקר בערים גדולות בהם קיימת מצוקת חניה...
קרא עוד »
נוב 17, 2021
מתחילים להשקיע בקטן עם טריא
זה לא משנה אם סכום הכסף הראשוני שלכם להשקעה הוא גדול או קטן, שכן באמצעות פלטפורמת טריא תוכלו להתחיל...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020