נדלן בבריטניה רלוונטי ב 2018?

נדל"ן בבריטניה

העולם עוקב בהשתאות אחר התנודות והשינויים שחווה הממלכה הבריטית. המדינה הזו שבחרה בעבר בבדידות מזהרת בחרה בשנית לעזוב את חברותיה באיחוד האירופאי, ולנהל את כלכלתה ואת התנהלותה המדינית ללא כל קשר ומחויבות ליתר מדינות האיחוד. צעד זה של עזיבת האיחוד האירופאי ביצעה בריטניה בשנת 2016 ומאז נעצרה עליית המחירים המתונה בתחום הנדל"ן. אבל היות ואת בריטניה מדינות העולם מכירות לא מהיום, הן יועדות לצפות ולהעריך כי היא תצליח להתאושש מהמשבר הזה וכלכלתה תמשיך לפרוח בקרוב ממש.

האם נכון להשקיע בנדל"ן בבריטניה?

העובדה הזו מסבירה מדוע נכון לנצל את התקופה הנוכחית כדי לרכוש נכס בבריטניה. כיום מחירי הנכסים בשפל יחסית, וזו הזדמנות לרכוש נכס במחיר נמוך, כאשר הצפי טוען כי לא יארך זמן רב עד שהמחיר יתחיל לטפס מעלה. יש לציין גם כי הפאונד – המטבע הבריטי נמצא כיום בשפל מול השקל הישראלי. וזה אומר שההון העצמי עבור השקעה בבריטניה הוא נמוך יחסית להשקעות בארץ או במדינות אחרות ברחבי העולם.

תכניות פיתוח

יש לציין כי בריטניה הכריזה על תכוניות פיתוח האזור הצפוני במדינה, וזה אומר שהמדינה עומדת בפני התפתחות וחידוש האזור. מה שמגדיל את אפשרויות התעסוקה, מרבה את אוכלוסיית הסטודנטים והופכת את האזור למבוקש יותר על המקומיים כמו גם על תיירים ומבקרים בגבולות המדינה. וביקוש גובר הוא כידוע מתכון בדוק לעליית מחירים.

מה לרכוש וכיצד?

המתעניינים ברצינות בוודאי יסקרו את הנכסים השונים ואת האזורים המגוונים שבריטניה מורכבת מהם. אבל חשוב לזכור – גם אם אתם מעיינים ומנסים ללמוד את המפה לא יהיה נכון לפעול בכוחות עצמכם ללא עזרה או הכוונה מקצועית. שכן השוק בבריטניה שונה באופן מהותי ממה שאנחנו מכירים כאן בארץ. כמו כן המיסוי ומערכות החוקים הנוגעות לענייני רכישת נדל"ן שונות ממה שמקובל בישראל. ולכן אתם צריכים חברה מומחית בתחום זה של נדל"ן בבריטניה. חברה כזו תלווה אתכם במהלך הרכישה ותתאים לכם את הנכס הנכון והמתאים לכם בהתאם לסכום הכסף אותו אתם יכולים ורוצים להשקיע. זו דרך נכונה להשקעה מוצלחת ונכונה.

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חברת הדברה מומלצת בקריות – כך תמצאו אותה
מעוניינים למצוא חברת הדברה מומלצת בקריות אשר תוכל לבצע את עבודת ההדברה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר...
קרא עוד »
יול 01, 2021
פתרונות ענן לעסקים – לסביבת עבודה בטוחה ויעילה
שואפים לעלות את רמת הפרודוקטיביות בארגון שלכם ולנצל את מערכות המחשוב על מנת להפיק את המרב בכל יום...
קרא עוד »
מרץ 22, 2021
רהיטים בהתאמה אישית – על מה אתם צריכים לשים דגש
לאחרונה נדמה לכם שאתם זקוקים לשינוי בחדר השינה? או אולי בחדרי הילדים? אם כך, כדאי שתדעו שרהיטים בהתאמה...
קרא עוד »
מאי 03, 2020