כל מה שחשוב לדעת על תביעות סיעוד

מעטים הדברים שכה קשים כמו לראות את הקרוב שלכם מזדקן לאט לאט עד שהוא לא יכול להיות יותר עצמאי והוא נזקק לעזרה סיעודית. העניין הוא שאנשים רבים הופכים לסיעודיים בימים אלו וכך המצב הזה דופק על הדלת של משפחות רבות. העניין הוא שמי שנהיה סיעודי זקוק לעזרה קבועה והוא לא יכול אפילו לאכול לבד לא כל שכן להתקלח. על רקע זה אנו חייבים לציין כי פעמים רבות העזרה המקצועית תעלה כסף רב וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון. על רקע זה פעמים רבות אין ברירה אלא להגיש תביעות סיעוד לקופת החולים או לחברת הביטוח או לביטוח לאומי וזאת בכדי להבטיח כי בן המשפחה שלנו יקבל את הסיוע המגיע לו ואנו לא נפשוט את הרגל כתואצה מכך ועל כן פעמים רבות תביעה היא האופציה ההגיונית היחידה שיש על השולחן.

מדוע לא כדאי לנהל תביעה ללא עו"ד?

הייתם מצפים כי החברות השונות יגלו חמלה כלפי בן המשפחה שלכם ויאפשרו לו לקבל את מה משגיע לו על פי החוזה שנחתם עמו. אך המציאות היא שונה לחלוטין ואפשר לראות כי יש חברות רבות במשק המערימות קשיים אדירים בפני המשפחות השונות ועושות הכול בכדי לדחות את התביעה שלכם. מול תותחים כאלה כבדים אין ברירה אלא להיעזר באדם מקצועי אשר יסייע לנו להגיש ולנסח את התביעה וייצג אותנו מול חברת הביטוח וכך יאזן במקצת את מאזן הכוחות שנוטה בבירור לרעתנו. האדם המתאים ביותר למשימה זו הוא עו"ד ביטוח סיעודי אשר יסייע לנו להילחם מול תחנות הרוח הענקיות שמקשות עלינו כל כך לקבל את מה שבסופו של דבר מגיע לנו על פי חוק.

האם כל עו"ד יכול לסייע לי בתביעת סיעוד?

אתם צריכים להבין כי לא כל עו"ד יכול לסייע לכם לקבל את המגיע לכם ומי שיכול לסייע לכם בצורה הטובה ביותר הוא עו"ד המומחה בתביעות סיעוד. רק עו"ד כזה יכול לסייע לכם ולעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

General Uncategorized צילום אירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסכם ממון לזוג עם משכנתא – איך לעבור זאת בשלום?
לאחרונה נפסק בין כותלי בית המשפט כי לאישה מגיע זכויות בנכס שבן זוגה הביא עמו לקשר הנישואין, חרף...
קרא עוד »
פבר 16, 2020
קונג לכלב, צעצוע שישמח כל כלב
קונג הוא צעצוע פופולרי לכלבים המספק גירוי נפשי ופיזי. הוא נועד להיות עמיד וניתן למלא אותו בפינוקים או...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023
מוצרים לטיפוח העור הרבלייף – זה מה שנכון עבורכם
אם עד עכשיו ניסיתם מגוון מוצרי טיפוח, ואף אחד לא עשה את העבודה והיה אפקטיבי כפי שציפיתם, אז אתם הולכים...
קרא עוד »
פבר 24, 2022